Latviski
Krieviski
 Mums ir patīkami jaunumi. No šī brīža visām Runva vinčām 5 gadu garantija! Garantijas nosacījumi: 1.Vinčai ...
lasīt tālāk
Esam izveidojuši aprakstu par visurgājēja Laplandera pārbūvi, kā arī izveidota atskaite par Arctic Trophy ...
lasīt tālāk
Sadaļā mūsu darbi varat apskatīt jaunākos veikumus ŠEIT
Meklēt


Preču apraksti raquo; Runva vinča EWX9500; EWXC9500; EWXQ9500

Runva EWX9500 kā arī apakšmodeļi C un Q.


Jau 5 gadus Runva vinčas ir Latvijā. Jau 2005 gadā mēs pasūtījām Ķīnas rūpnīcu piedāvāto vinču klāstu. No 6 dažādiem ražotājiem mums patika ZHME un RUNVA kompāniju ražojumi, kas patīkami atšķīrās no pārējiem konkurentiem ar pārdomātu konstrukciju un kvalitatīviem materiāliem. Tā kā ZHME vinčām jau bija pārstāvis Latvijā, tika uzsākta sadarbība ar Runva kompāniju. Pa šiem gadiem ir noticis daudz kas, bet tieši Runva EWX9500 ir pierādījusi sevi, par patiešām uzticamu un kvalitatīvu vinču. Pa šiem gadiem mūsu klientiem nav bijušas nopietnas problēmas ar šīm vinčām, tieši otrādi, klienti zvana, slavē un iesaka draugiem, kolēģiem.  Arī mums, ATV centra darbiniekiem , ir liela artava vinčas kvalitātes un veiktspējas uzlabošanā – pirms diviem gadiem mēs Runva kompāniju lūdzām izstrādāt ātrāku vinču ar 4.3 t vilkt spēju. Un tā, 2010. gada vasarā, tā parādījās Latvijā, izturējusi vairāku mēnešu izstrādi un pārbaudes ciklu. Tagad EWXC9500 un EWXQ9500 ir vinčas, kas spēj konkurēt ar labākajiem Warn un Come-up modeļiem, saglabājot pieejamu cenu. Arī hidrolisko vinču klāstā mēs esam veikuši savas korekcijas un uzlabojumus, bet tas jau ir atsevišķs stāsts. Kompānija Runva mums, SIA ATV centram, ir piešķīrusi ‘’Most advanced reseller of 2010 year’’ titulu, tas pierāda faktu, ka sadarbība notiek abpusēji un priecē fakts ka pateicoties mūsu pieredzei tiek radīti jauni produkti.
2010 gada Kurland Trophy ietvaros notika vinču jaudas/ātruma tests, kur tika pārstāvētās visa veida elektriskās vinčas. Patīkami bija redzēt, ka Runva EWXQ9500 nebija īstu konkurentu pat starp dārgajiem ražojumiem.
Vinčas jaudas/ātruma attiecības tiek pastāvīgi uzlabotas ar katru nākošo vinčas paaudzi, jo izvilkt no lamatām šodien spēj jebkura vinča, bet ja lamatas ir vidēji smagas un tās ir garas, teiksim metrus 50? Tad ar lēnu, gana jaudīgu vinču jūs patērēsiet daudz laika un visticamākais nosēdināsiet akumulatoru. Tāpēc ražotāji meklē veidus, kā uzbūvēt vinču, kas spēj nodrošināt labu vilkšanās ātrumu atkarībā no slodzes. Nevienam nav noslēpums, ka pati automašīna ir ļoti labs palīgs vinčai brīdī, kad vajag izvilkties, tas gan ir iespējams tikai tad, kad vinčas vilkšanas ātrums ir līdzīgs riteņu griešanās ātrumam pirmajā pazeminātajā ātrumā. Ar vinču, kas ir ātra pie slodzes un ļoti ātra pie minimālām slodzēm tas ir iespējams – un vinčas elektrības un automašīnas sajūga resursi ir krietni ietaupīti. Kā panākt, ka vinča ir jaudīga un ātra vienlaicīgi? Viss noslēpums slēpjas vinčas reduktorā, tā uzbūvē un protams –elektromotorā.


Reduktors
Galvenais ātruma indikators ir zobratu attiecības reduktorā, Runva EWX vinčām ir trīs dažādi varianti: EWX9500 – 230:1; EWXC9500 – 130:1; EWXQ9500 – 110:1
Visi zobrati ir no metāla, masīvi planitārie zobrati, kam pa vidu iet cauri 20 mm tērauda pirksti. Citiem ražotājiem ir savādākas konstrukcijas reduktori, kuros mēdz ’’uzpeldēt’’ dažas nepilnības, EWX vinčās šīs nepilnības ir novērstas. Ieslēdzēj mehānisms ir vienkāršs, bet tai pašā laikā uzticams – tā ir tapa ar ekscentru, kas pagriešanas brīdī pabīda vienu no zobratiem. Pilnīga reduktora atslēgšana no rumbas – tas ir tas trumpis, kas ļauj EWX vinčām būt par līderiem vinčas troses iztīšanā ar rokām, nevienai citai budžeta elektriskajai vinčai trose neiztinas tik brīvi, kā tas ir EWX vinčām. Reduktors atrodas vienā veselā korpusā, kas blīvējas pie sānu korpusa, tāpēc ūdens iekļūšana vinčā ir samazināts līdz minimumam. Vēl viena priekšrocība – vinčas reduktoru ir iespēja sagriezt tā, lai slēdzēj mehānisms atrastos jums vēlejamā vietā, parasti tas atrodas augšā, bet uzstādot vinču uz jaunām automašīnām tas tiek sagriezts uz priekšu lai atvieglotu tam piekļuvi.
Elektromotors.
Motori ir jaunās paaudzes – Series Wound. Tas nozīmē, ka motors griežas ar iespējami lielāku apgriezienu skaitu, ko ierobežo tikai slodze uz vinču. Tāpēc arī vinča tinas ātrāk bez slodzes nekā ar to. Bet, kā izrādās arī series Wound motori atšķiras – ir tādi, kas strādā līdz 10 000 apgr/min, un ir tādi, kas strādā līdz 7500 apgr/min (vecās paaudzes vinču elektromotori strādāja līdz 3500 apgr/min) . Kāda ir atšķirība, vai tikai apgriezienos? Nē, tā nav. ‘’Lēnie’’ series wound motoriem ir lielāks griezes moments – 12Nm, kas atkal dod lielāku jaudu pie vidējiem un zemiem apgriezieniem. Pateicoties tam ‘’perfektās’’ vinčas rēbuss sāk palikt sarežģītāks :)
Testa laikā EWXQ9500 mūs patīkami pārsteidza. Brīdī, kad auto ar vienu sānu ieslīdēja valmeta risēs, mēs jau gatavojāmies uz ilgu vinčošanos, jo pēc pieredzes ‘’izkāpt’’ no risēm var tikai sasniedzot kādu līdzenāku vietu. Pateicoties vinčas ātrajai vilkšanai un tam, ka riteņi griežas vienā ātrumā ar vinču, automašīna uzreiz ‘’izkāpa’’ no risēm un mēs varējām turpināt ceļu. Visās vietās, kur mēs vinčojāmies, mēs to darījām ar prieku, viss notika ļoti ātri, gan iztīšana, gan ietīšana vairs neaizņēma daudz laika. Ar pilnībā standarta auto, kam pat nebija dubļu riepas, mēs braucām pa vietām, kur pat sporta automobiļiem būtu jāiespringst. Recepte sekojoša – piebraucam pie purva, izstiepjam trosi visā garumā, piekabināmies pie koka. Ieliekam 1 pazeminātajā ātrumā un sākam vilt vinču. Automašīna lēnām brauc un vinčas trose visu laiku ir nostiepta, tā kopīgiem spēkiem tiek pārvarētas vietas, kur vienkārši braucot auto noteikti būtu iestrēdzis.


 


 
 
Tālrunis: +371 29458000
Darba laiki: Pirmdiena līdz piektdiena - 09:00 līdz 17:30
Sestdiena - slēgts
Svētdienas - slēgts
Par jebkuru jautājumu kontaktējiet 4x4veikals@gmail.com
© 2009 visas tiesības reģistrētas SIA ATV centrs.
Informāciju no šīs lapas publicēt atļauts tikai ar īpašnieka
rakstisku atļauju.
Valid XHTML