Latviski
Krieviski
 Mums ir patīkami jaunumi. No šī brīža visām Runva vinčām 5 gadu garantija! Garantijas nosacījumi: 1.Vinčai ...
lasīt tālāk
Esam izveidojuši aprakstu par visurgājēja Laplandera pārbūvi, kā arī izveidota atskaite par Arctic Trophy ...
Sadaļā mūsu darbi varat apskatīt jaunākos veikumus ŠEIT
Meklēt

Ceļojumi un maršruti raquo; Gatavošanās uz Kolas pussalu

Jūlija vidū notiek kvadraciklu ekspedīcija pa Kolas pussalu, kas ir aiz polārā loka.

Pusgada garumā ir notikuši izpētes darbi, komunikācijas ar Krievijas kolēģiem, plānošana un dalībnieku meklējumi. Nu tas brīdis ir klāt! Komanda ir novākta – sākam sagatavošanās darbus. Vēlos atzīmēt, ka uz 01.07 vēl ir vakanta vieta lai pievienotos ekspedīcijai. Tāpēc ja ir interese, kontaktējaties ar mums. Tieši uz šo pasākumu ir pieejams uz īri sagatvaots Yamaha Grizzly 700  ar stūres pastiprinātāju. 08. jūnijā notika pirmā kopā sanākšana, kurā apspriedām maršrutu, sadzīviskos jautājumus un visus pārējos sīkumus, kas saistīti ar aiz polāro ekspedīciju.

Sīkāk par ekspedīciju „Kola Quad adventure 2010”

Daudzi jautā, kādi būs apstākļi un kas tur sagaida. Vienu varu pateikt noteikti – Jūs sagaida viens no neaizmirstamākiem piedzīvojumiem Jūsu dzīvē. Visi, kas ir bijuši aiz polārā loka, vienalga, vai tas ir Norvēģijā, Somijā vai Krievijā, vienmēr tur vēlas atgriezties, jo daba, tās miers un skaistums vienkārši pārņem un aizrauj.
Nokļūšana līdz Krievijai ir caur Somiju, tāpēc turpceļš un atpakaļceļš būs braucams pa Somijas gludajiem asfaltiem, vedot ATV piekabēs.
    Maršruts kolas pussalā ir sagatavots kopā ar Krievijas Murmanskas offroada klubu, tāpēc visi maršruti ir rūpīgi izplānoti un mēs zinām, kas mūs sagaida. Kolas pussalā pārsvarā ir akmeņaina grunts, kalni, ezeri, daudz upju un upīšu, kā arī purvi. Viss maršruts iet pa veciem ceļiem un ceļu vietām ko ir izveidojuši ģeologi, militāristi un mežvedēji. Lielākos pārbaudījumus ekspedīcijas dalībniekiem varētu sagādāt pavasara upes, tāpēc arī pasākums tika pārcelts par divām nedēļām, lai pavasara plūdi nepārsteigtu dalībniekus.
    Sadzīvisko daļu nodrošinās divi cilvēki, kas sagatavos nometņu vietas, teltis, virtuvi un pārējo lai uzturēšanos padarītu baudāmu. Arī atbalsta komandai neklāsies viegli ar piekļūšanu nometņu vietām, tāpēc abas 4x4 automašīnas ir aprīkotas ar vinčām, dubļu riepām un gaisa šņorķeļiem. Viena no nometnēm ir paredzēta kalnu glābēju bāzē, kur varēs izbaudīt krievu pirti un citas civilizācijas ērtības.

Bildes no iepriekšējo gadu ekspedīcijām ar solo motocikliem:

Youtube video no kādas ārzemju ekipāžas ceļojuma pa Kolas pussalu:

Piedzīvojumu ekspedīcija ATV (kvadracikliem).

Vairāk kā 3000 kilometru 10dienās tai skaitā vairāk kā 700 kilometru pa Kolas pussalu, no kuriem vairāk kā 400 kilometru arktiskā bezceļa apstākļos.
Jā, šis pasākums nav domāts kuram katram, tomēr, lai tajā piedalītos, nav jābūt pārcilvēkam. To var katrs, kurš to vēlas, ja pievainojas Ekspedīcijai Kola Quad Adventure 2010.

Izbraukšana no Rīgas: 30.06.2010 19.07.2010
Atgriešanās Rīgā:11.07.2010 31.07.2010

Ekspedīcijas maršruts
Rīga – Tallina – Helsinki – Kuopio -Kajani – Salla – Kandalakša – Mosejevo – Oktjabrskij – Revda – Umbozerskas kalnu pāreja - Kuelporr – Oļeņegorsk – Rovaniemi – Oulu – Jyvaskyla – Helsinki – Tallina - Rīga

Aptuveni 3000 kilometri 10 dienas no tiem aptuveni

- 2300 kilometri  turp un atpakaļ ceļš. Pamatā Somijas, bet ne tikai, izpildījumā.
 - 300 kilometri ceļu Krievijas izpildījumā;
 - 400 kilometri Kolas pussalas ceļu ar un bez seguma, kā arī vispār bez ceļiem.

Nakšņošana:  1 nakts tūristu mītnē Kuelporr kalnu glābēju bāzē 7 naktis teltīs 2 naktis mašīnā ceļā.

1diennakts
1300km Asfalta maratons cauri Latvijai, Igaunijai un Somijai.
Rīga – Tallina – Helsinki – Kuopio -Kajani – Salla

2 diena.
350km ceļi ar grants un asfalta segumu Krievijas izpildījumā
Salla – Mosejevo. Nokraujam kvadraciklus no piekabēm un iemeiģinam tos.

3. diena
130 km ceļu ar un bez seguma arī vispār bez ceļa
Mosejevo – Muna - Inga - Oktjabrskij (veci sen un ne tik sen pamesti mežu vedēju ceļi, baļķu ceļi, sagruvuši tilti, brasli, peļķes, akmeņi, purvi)

4. diena
85 km viegla bezceļa
Oktjabrskij – Revda un Alulaiv virsotne (veci pamesti ģeologu ceļi Lovozerkas tundru priekškalnēs. Neskaitāms daudzums braslu)

5. diena
70 km bezceļa arī nedaudz smaga bezceļa Hibīnu priekškalnēs
Revda – Komarijnoje ezers (sen pamesti mežu vedēju un ģeologu ceļi, akmeņi peļķes, purvi un purviņi, brasli ar Hibīniem fonā)

6. diena
50km pamatā bez ceļa
Komarijnoje ezers – Umbozerskas kalnu pāreja – Kuelporr (pa tūristu takām pa upju ielejām šķersojam Hibīnu kalnus)

7. diena
95 km vidēji smaga un smaga bezceļa
Kuelporr – Imandra – Jagernij Bor (Goļcevoje ezera brasli, baļķu ceļi, akmeņi un purvi)

08. diena
300km asfalts Krievijas, Norvēģijas un Somijas izpildījumā

09-10. ceļojuma diennakts
1200km asfalts Somijas Igaunijas un Latvijas izpildījum

Rovaniemi – Oulu – Jyvaskyla – Helsinki – Tallina – Rīga

Kāda būs Ekspedīcijas diena?

Katrs rīts sāksies ar sātīgām brokastīm un īsu apspriedi par dienai iecerēto maršrutu, braucienā pa ceļu vai neceļu gaidāmiem apstākļiem, veicamo kilometru daudzumu u.c. ikdienas jautājumiem. Nometnes novākšana un mantu sakraušana pavadošajā automašīnā. Un tad – ceļā! Kolas pussalā startēsim plkst. 9.00, bet ieplānotajā mērķī nonāksim laikā no plkst.5 līdz 9 pēcpusdienā. Brauciena gaitā būs gana daudz pārtraukumu, lai atpūstos, paēstu un veldzētu slāpes. Ekspedīcijas laikā dalībnieki apmetīsies brīvā dabā, ūdens tuvumā. Atbalsta mašīna vedīs pietiekami daudz piederumu, lai šīs nakšņošanas būtu iespējami ērtas un patīkamas, lai odi, dunduri un citi asinssūcēji nepadarītu atpūtu neciešamu. Ekspedīcijas dalībnieki kopā palīdzēs gatavot maltītes. Tad pienāks laiks vai nu atpūtai ap nometnes ugunskuru vai arī citām izklaidēm pēc ceļotāju vēlmēm un apkārtnes sniegtajām iespējām – makšķerēšana, sēņošana, pastaigas, tuvējā ciema apskate.

Sīkāka informācija pa tel. 29458000 (Arnis Namajuns)  namajuns@ml.lv ; info@4x4lv.lv

Tālrunis: +371 29458000
Darba laiki: Pirmdiena līdz piektdiena - 09:00 līdz 17:30
Sestdiena - slēgts
Svētdienas - slēgts
Par jebkuru jautājumu kontaktējiet 4x4veikals@gmail.com
© 2009 visas tiesības reģistrētas SIA ATV centrs.
Informāciju no šīs lapas publicēt atļauts tikai ar īpašnieka